close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אפליקציה שתסייע לכם לחסוך כשתטוסו לחופש בחול

מערכת שורשיג אדר, תשעח28/02/2018

מתכננים חופשה בחול? רוצים לחסוך כמה שרק אפשר ולהפוך את החופשה שלכם להרבה יותר מהנה ולא לחשוב כל הזמן על ההוצאה הכלכלית הכרוכה בכך? היום זה הרבה יותר פשוט

תגיות:
אם בעבר הייתם צריכים להשקיע זמן רב בבדיקה של חברות התעופה השונות ומה שהן מציעות לכם, בדיקה של בתי המלון, השוואת מחירי מסעדות ואטרקציות ועוד, מה שהיה הופך את תכנון החופשה להרבה יותר קשה, היום האפשרויות רחבות בהרבה ומאפשרות לכם לתכנן את החופשה המושלמת עבורכם בקלות, במהירות ולחסוך הרבה מאוד כסף, והכל באמצעות המכשיר הנייד שלכם.

איך תעשו זאת? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם.

אפליקציה להשוואת מחירי טיסות
השלב הראשון בכל חופשה בחול הוא כמובן הטיסה. בחופשות ליעדים מרוחקים מדובר בחלק הכולל הוצאה כספית גבוהה מאוד, ולכן חשוב מאוד לבצע השוואה של המחירים אשר מציעות לכם חברות התעופה השונות בכדי שבסופו של דבר תוכלו לבחור בחברה המציעה לכם את המחיר המשתלם והמתאים ביותר עבורכם ותוכלו להתחיל את החופשה שלכם ברגל ימין ולחסוך כסף שישמש אתכם בחופשה עצמה.

זה בדיוק מה שמציעה לכם האפליקציה "אליס" - אפשרות לבחור את היעד לטיסה, תאריכי הטיסה והרכב הנוסעים, ובתוך שניות בודדות למצוא את ההצעות המשתלמות ביותר מבין כל חברות התעופה השונות, כך שתוכלו לבחור באופציה המשתלמת ביותר עבורכם מבלי לבזבז זמן רב ויקר על שיטוט בעשרות אתרים של חברות תעופה שונות, ולא באמת למצוא את כל המידע המתאים לכם והנכון עבורכם.

אפליקציה למציאת בתי מלון
עוד עזרה שתעניק לכם הטכנולוגיה המתקדמת במהלך חופשה בחול היא במציאת בתי מלון המתאימים לכם, וביצוע השוואת מחירים בקלות ובנוחות רבה. תוכלו למצוא אפליקציות אשר יבצעו עבורכם השוואה בין מאות בתי מלון שונים, כך שבסופו של דבר תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם בהתבסס על מחיר, מיקום, שירותים במלון ודרישות נוספות שיש לכם.

כך, כאשר תתכננו את החופשה הבאה שלכם, תוכלו לדעת בדיוק להיכן אתם מגיעים, לתכנן נכון את התקציב שלכם ולא להגיע למצב בו אתם צריכים למצוא מלון לאחר ההגעה אל היעד ואז לגלות כי המחירים גבוהים הרבה יותר ממה שחשבתם, ולא תצטרכו לחשוש מעלויות גבוהות מאוד של אותה חופשה בחול שלכם.

מציאת אטרקציות ובילויים
עוד סוג של אפליקציות שתוכלו למצוא ויעזרו לכם מאוד במהלך חופשה בחול, הינן אפליקציות המאפשרות לכם למצוא אטרקציות ובילויים בחו"ל, אך לא רק זה, אלא גם יאפשרו לכם לקבל מידע על המחירים השונים ואפילו למצוא קופונים והטבות מיוחדות כך שבסופו של דבר תוכלו ליהנות מחופשה מיוחדת, מהנה, וחסכונית במיוחד, מבלי להרגיש כאילו התפשרתם כלל וכלל.

שימו לב לבדוק היטב את האפליקציות בהן אתם משתמשים, וודאו כי מדובר בגוף שמעניק לכם מידע נכון ואמיתי, מומלץ על ידי משתמשים אחרים ובאמת כלי שיסייע לכם לחסוך בחופשה הבאה שלכם בחו"ל.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה